Story Mory Cik Lala

Tuesday, January 29, 2013

Macam nak tercabut jantung


Fuh..berderau darah jugak la naik roller coaster ni tau. Nama je roller coaster untuk budak budak.  Ni semua gara gara anak no dua ai yang merayu rayu supaya temankan dia naik roller coaster ni. Nak kata tak nak kesian pulak kan. Dah la datang sekali sekala je. Nak tak nak kena la naik jugak. Mula mula naik tu ok lagi. Tapi bila roller coaster tu turun menjunam ke bawah ai mengucap panjang. huh..macam nak luruh jantung tau. pastu pulak masa roller coaster tu kona kona, wah..macam nak terpelanting rasanya. Ai dah start pejam mata sambil pesan kat anak supaya pegang kuat kuat. Fuh..memang tobat tak nak naik dah. Disebabkan takut punya pasal, gambar naik roller coaster tu pun ai tak ambik.

9 comments:

  1. hu hu hu...dulu naik kat Sunway dah cukup dah...x mo lagi dah...memang betul macam nak tercabut jantung...lepas naik jer .... dah turun, rasa nak pitam... pas tu jantung berdegup laju jer... omg... serik dah...

    ReplyDelete
  2. hihi..gayat tu,sumpah tak nak naik..

    ReplyDelete
  3. hahahaha..sgt2 memahami
    pernah rasa camni masa naek dulu...tobat da xmo naek lagi

    ReplyDelete
  4. salam ibu lala......

    pernah juga sekali singgah kat sini....tapi masa tu belum siap sepenuhnya lagi jadi hanya intai2 dari luar je......nak juga pergi anak2 selalu tanya bila nak pergi legoland.....

    ReplyDelete
  5. sy xpnh naik tp tingin nak naik walaupun sy tahu sy ni jenis org yg gayat.. heheh

    ReplyDelete
  6. hehe..sy mmg xkan naik...takut eh

    ReplyDelete
  7. ni bkn roller coaster utk bdk..utk org dewasa..mmg best sgt naik project X ni

    **spa yg sy bli tu kt shoppingmall farenheit opposite pavilion

    ReplyDelete
  8. nasib baik jantung tak tercabutkan hehehe..
    gayat la naik..mungkin akan pengsan terus heheh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.