Story Mory Cik Lala

Tuesday, January 29, 2013

Legoland Malaysia ~ Part 1

Memang seronok la pegi Legoland walaupun entrance fee mahal. Rasanya berbaloi. Yang paling suke sekali budak budak la. Tapi ramai jugak dewasa yang main permainan kat dalam tu. Ai tak ambik gambar banyak sangat pun sebab tak bawak kamera yang sepatutnya. Harapnya ambik gambar guna iphone dan camcoder 3.1 megapixel tu je. Ni la sebahagian dari gambar yang ada. Gambar yang lain tu tunggu next entry ye.

Balik dari Legoland tu baru la terasa penat sampai nak bercakap pun tak larat. Sampai je kat bilik mula la rasa lenguh lenguh kaki dan nak tercabut pinggang. Masa berjalan siang tu tak rasa lagi. Bila malam baru terasa. Hah, ambik ko...

Kat Legoland ni  bukan setakat kanak kanak yang boleh main, dewasa pun boleh jugak. Ada banyak permainan kat situ. Ada jugak permainan yang sampai kena beratur kalau nak main. Contohnya macam shipyard dan tren. Tren dengan shipyard tu ai tak naik sebab ramai sangat sedang menunggu. Bek pegi tempat yang tak beratur panjang. Jimat masa.

















 

 



 

13 comments:

  1. Kakcik dah sampai ke Johor tapi tak sampai lagi ke Legoland mahupun JPO.

    ReplyDelete
  2. wah seronokneyr dah sampai ke sini ye

    ReplyDelete
  3. wow legoland. Banyak tak attraction.

    ReplyDelete
  4. Kenapa tak call kakak?
    Tapi kalau Ahad kakak pun tak ada di JB malam baru balik

    ReplyDelete
  5. tak penah pegi lagi....huhu...

    ReplyDelete
  6. wah bestnya kak... nak g jauh tp harga tiket pun mahal kan.. :-)

    ReplyDelete
  7. tiketnya berapa? camne nak dpt disc rege @ free ticket ker..taw x? :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.