Story Mory Cik Lala

Monday, September 2, 2013

Jombali







Antara menu yang ada kat Jombali
Air pandan laici dengan aiskrim goreng
Purposely malam malam buta pegi Jombali semata mata teringin nak minum air pandan laici ni
Bila dah oder tak habis pun
Langsung tapau je

(Memang jarang sangat keluar malam malam sebab jenis tido awal. Semalam tetiba je ikut kehendak si anak dara yang nak makan kat Jombali tu. Eskem goreng tu dia la yang oder).

6 comments:

  1. tak penah minum lagi ni..nak try la nnt

    ReplyDelete
  2. Pernah mkn kat jombali sis ana...sedappp yer menu nih...x pernah cuba la...nkkk gak sis hehhe

    ReplyDelete
  3. wah sedap dan menarik ni, ni kira supper la ni ye kak? *_^

    ReplyDelete
  4. air pandan laici..? sedap eh? lom penah try lagi la kak..huhuhu..

    ReplyDelete
  5. Pernah sekali makan aiskrim goreng tu sedap jugakkan IL

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.