Story Mory Cik Lala

Thursday, September 5, 2013

Tak reti nak install


Yang ni jenis yang plug in kat plug. 


Yang ni pulak pakai yang macam modem tu.

Ni la benda yang ai kata ai tak reti nak install tu
Wifi extender
Kalau kat rumah kalau duduk kat tingkat atas je dapat internet
Kalau duduk kat tingkat bawah tak dapat coverage dah
Kalau duduk kat tingkat bawah susah nak melayari internet

13 comments:

  1. Alamak! kakcik pun tak reti... :(

    ReplyDelete
  2. saya pun tak reti sangat kak benda2 ni Kak..hehe

    ReplyDelete
  3. Tak kan nak duduk atas aje ye Ana..

    ReplyDelete
  4. deqla lagi la x reti kak ....hihihi...

    ReplyDelete
  5. Pernah tgk...tp mmg Umi Qi pun x reti pasang hehhe

    ReplyDelete
  6. Wifi kat rumah kami guna hp samsung tu jak. Senang dan mudah, hehe

    ReplyDelete
  7. kena tanya tempat beli tu cara-cara dia.
    kalau tak kena cari dalam google la.

    ReplyDelete
  8. yang plug in tu cam lagi senang kan...

    ReplyDelete
  9. shark rasa yang plug tu bleh pasang cmtu jer..
    tp tgk yang kotak besar mcm canggih..
    maybe line dia tarik kuat sket..
    pasang cmtu jer kot:)

    ReplyDelete
  10. hihihi...ciM guna digi jer. tp...jiran sebelah menyebelah mmg ramai yg pkai Aztech ni

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.