Story Mory Cik Lala

Monday, September 23, 2013

Lagi dan lagi










Anak anak saya ni tak puas puas nak beli menan. Geram je tengok. Baru je beli menan sempena besday yang lepas. Minggu ni nak beli menan lagi. Yang pastinya BDaman tu la.

Owh anak anak. Tolong la jangan membazir. Susah betul nak ajar diaorang ni supaya jangan boros.

Dua yang kat atas tu menan adik. Adik ni ratu air mata ngan ratu merajuk. Kalau tak ikut cakap dia mulalah meleleh air mata dalam diam. Masa abang kecik kecik dulu x de pun nak beli menan. Bila tanya nak beli apa sumenye tak nak. Tapi bila dah besar ni ya ampun. Urut dada ibu dan ayah. Kejap kejap beli menan. Bukannya murah pulak tu. Kalau ikut ibu tak bagi beli. Tapi ayah pulak yang belikan. Selagi tak beli dok nyanyi kat situ la.

7 comments:

  1. hahahah standard ar ada anak lelaki.. beli menan je lah kojernya

    ReplyDelete
  2. budak2 kan..susah nk larang...bile x bg ngamok..hurm...macam ne lQaira besar nnt...hopefully x byk minta mainan..haha

    ReplyDelete
  3. haishh.. lagi?? haha.. kena tahan lah.. jgn belikan..

    ReplyDelete
  4. masa ada anak 1 dulu, sume menan mak dia belikan...pastu as per normal, sume jahanam...bila anak yg ke 3 ne,jarang belikan menan...sian gakkk...tp ada gak beli, as per normal gak, tetap jahanammmmm gakk...bdk2 ne xreti jaga barang...

    ReplyDelete
  5. anak jaa pulak suka sgt ngn menan kereta/lori/excavator tuh. lalu kedai menan alwez mengamuk. malu pulak bila jadi perhatian org, bila kehendaknya kita tak penuhi....

    ReplyDelete
  6. nak x nak kena beli jugak le yer ana...dpd dia bernyanyi lama2 kt situ.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.