Story Mory Cik Lala

Tuesday, September 24, 2013

Duit raya



Lega bila dah simpan duit raya anak anak ni
Selagi tak simpan selagi tu la dok risau
Takut terguna la takut hilang la
Macam macam dok pikir

11 comments:

  1. Betul bila dah simpan lega dah...

    ReplyDelete
  2. rara pon xsimpan simpan ag ni.bila lah nk g.

    ReplyDelete
  3. ayah amir baru nak pg simpan tghari ni hihihihihi

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..kat bank jugaklah terjamin kan.. kalo smpn kat rumah kdg2 boleh terlupa mana letak.. padahal ada yg dah terguna..haha.. mcm deqla ni la.. adoiii...

    ReplyDelete
  5. saya pun dah selamat simpan dah..takut..tershopping...huhu

    ReplyDelete
  6. wahh dh simpan ek
    kita blum sempat lg...
    sama lah, pilihan kita pon tabung haji

    ReplyDelete
  7. Anak2 acik dah besar..tak de duit raya dah he ge..kevuali yang bongsu.

    ReplyDelete
  8. Si TLBD duit raya dia enjoy buat beli mainan IL...hehe

    ReplyDelete
  9. sy pon simpan TH...tp ada gak terguna...
    "nnt ada rezeki lain mama ganti ya nakk..." cakap dalam hati...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.