Story Mory Cik Lala

Wednesday, September 11, 2013

No mood

Takde mood nak kluar opis pegi beli lunch
Geng pun takde nih
Lagi la saya malas nak berjalan jalan seorang diri
Lepak lepak je la di bilik solat ni
Kepala pun kepeningan sudah beberapa hari
Sejak dari insiden hari isnin
Dari pagi sampai petang saya dok erk erk je seharian
Banyak angin dalam badan
Sampai la hari ni tak okey okey lagi
Badan pun dah mula seram sejuk cam nak demam balik
Tak tau la pening ni sebab tido bantal yang tak sesuai ke
Tapi setiap hari kala bangun pagi
Saya mesti pening kepala

12 comments:

  1. Nak kena ambik cuti dan rehat tu.....

    ReplyDelete
  2. salam k.ana....byk angin dalam badan tu..elok pi berurut kak..

    ReplyDelete
  3. kak pergi klinik ambil ubat dan rest...take care and get well soon...

    ReplyDelete
  4. Jumpa la doctor kak...jgn wat pasal hal nie...

    ReplyDelete
  5. Akak pi lah jumpa doktor...x baik tau x sihat lama tuh

    ReplyDelete
  6. laaa kata nk cuti 3 ari nt, asal x de mood nih hihi
    tp kalau jln sensorang mmg bosan kann
    cuti nt rehat la cik ana, sian sy tgk awak ni
    manjang pening

    ReplyDelete
  7. dah p klinik lom ni kak? mkn ubat tak? get well soon ye kak..

    ReplyDelete
  8. kalo hari2 xder mood nak g beli makan, kompom kurus kakkkk!!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.