Story Mory Cik Lala

Monday, September 2, 2013

Ala cayang cayang bucuk bucuk


Si kecik yang comey ni mengada ngada pulak
Nak makan pun nak kena suap dalam buai
Tak suap tak makan
Kalau dapat tido seharian tak makan pun takpe

Ai suka kacau dorang ni kalau dorang tengah tido
Suka angkat dua dua ekor ni
Pastu bagi makan
Geram je tengok dua ekor ni
Cam nak gigit gigit je
Sekarang ni dah pandai
Kalau dengar je suara ai
Dua dua ekor ni angkat la kepala
Pagi pagi kalau ai nak pi keja pun
Kadang kadang tu berlari lari dalam cage tu kejar ai

Alahai...
Cayang kamu

10 comments:

  1. alaa cutenya.. jaga dia mcm jaga baby kecik lah pulak hehe

    ReplyDelete
  2. comel giler tau.. meh deqla suapkan.. eeeii geram tgk..

    ReplyDelete
  3. si
    manja yang semakin comel, seronok ada pet kan kak

    ReplyDelete
  4. hehehehe SG ni mmg gitu kan perangai nyer comei2 je... betul ke ada kwn bgtau kalu lama tak jumpa or terlampau rindu kt tuan nyer dia boleh mati?

    ReplyDelete
  5. weee comelnye
    manja pulak tu
    tapika kite geli, nice to c not to hold :P

    ReplyDelete
  6. heheh..memang tomei..patut la ka kana geam selalu kat depa dua ekoq ni..huhu

    ReplyDelete
  7. xmampu nk bela takut tak terjaga, tapi kalo pegi uptown msti singgah kedai pet :)

    ReplyDelete
  8. Apa nama dia ni IL?... muka dia mcm garanglah

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.