Story Mory Cik Lala

Monday, September 9, 2013

Berdebar debar jantungku bila teringat kamu ah ah....

Selamat malam semua...

Dapat bw 15 minit je
rindu kat kawan kawan blog semua
tak sempat nak bw lama lama sebab esok ada 
meeting pertama dengan Datuk Seri Chairman
entah macam mana la orangnya
rentak gayanya
cerewet ke atau boleh dibawa berbincang

tetiba terkenangkan pc yang kat opis tu
sampai la ni tak boleh nak berblogging
bila dapat buat entry kat rumah ni
rasa puas hati sangat

tapi tu la bukan senang nak on pc kat rumah
balik je keje nak hantar anak anak pi mengaji Quran la
kadang tu pi beli alat seni lukis la
kadang tu (memang selalu pun) makan pun dah tak ingat
tahu tahu time tido perut pedih je
rupanya tak makan lagi
macam tu lah gaya seorang ibu yang berkarier ni
keje susah tak keje pun susah
apa apa pun bersyukurlah dengan apa yang ada

selamat malam semua. Gud night.
Have a sweet dream

(Jangan jatuh katil tau)

p/s : berdebar ni nak jumpa Mr Chairman yang baru. Doakan dipermudahkan semuanya ye.

11 comments:

  1. salam Ibu lala...In shaa Allah Mr Chairman yang baru pon baik jugak. :)

    ReplyDelete
  2. Hamboiii....berdeba jantong bagai
    Ngalahkan jumpe boipren kih kih
    Gud luck!

    ReplyDelete
  3. amin.... mudah2an.... teringin nak rasa nikmat mjadi seorg ibu.... ^_^

    ReplyDelete
  4. dah biasa bukak blog x bukak blog rasa mcm sesuatu yg tak seronok jerkan.. harap² pc cepat okkk

    ReplyDelete
  5. Semoga dipermudahkan semuanya.. Amin

    ReplyDelete
  6. Camne pertemuan dengan Mr.Chairman baru?? Dah hilang debar tak??

    ReplyDelete
  7. Moga urusan sis ana dipermudahkan :)

    ReplyDelete
  8. Selagi tak selesai urursan sehari2.. memang tak tenang jadinya..
    Moga semua berjalan dgn tenang + lancar hendakNYA..

    ReplyDelete
  9. meeting apa la tu smpai berdebar2 ala2 lagu dangdut tu...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.