Story Mory Cik Lala

Wednesday, September 25, 2013

Cover baru








Tak sabar nak beli cover baru memandangkan cover yang lama dah jahanam. Semalam balik keje terus singgah kedai aksesori talipon ni. Nasib dekat rumah je. Nak pegi lowyat jauh sangat. Kat sana lagi banyak pilihan dan murah. Kat sini apa yang ada je la. Pilih pun berdasarkan kaler kesukaan je.


( tak pilih kaler pepel sbb kat opis dah ada kawan pakai kaler pepel. nanti boria pulak)

11 comments:

  1. cantik.. kira baju baru raya haji lah ni kikikikiki

    ReplyDelete
  2. nice..combination pink + putih..
    (kalu Ayu pun mesti pilih pink... he he)

    ReplyDelete
  3. Cantiklah tu... puas rasa hati bila hajat terlaksana.
    Macam anak kakak aje Ana ni tau... suka tukar baju telefon dia..

    ReplyDelete
  4. wahh cun melecun... henpon lagilah cun..!!

    ReplyDelete
  5. Wahhhhh....pink karer.....cantik! Okje punya hello kitty hehe

    ReplyDelete
  6. dolu x suka kaler pink, now list no 1 semenjak ada anak pompoan..:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.