Story Mory Cik Lala

Wednesday, September 11, 2013

Onde onde



Ada orang panggil onde onde
Ada orang panggil buah melaka
Tapi rasanya tetap sama

Jom bfast dengan buah melaka ni
Tetiba hari ni rasa teringin nak makan buah melaka ni walaupun mahal
Dua hengget 7 ketul je

Bayo saje lah labu

12 comments:

  1. tiba 2acik teringin naka mkan pulak bila tengok gambar ni..balik nanti boleh cari kelapa

    ReplyDelete
  2. KA pun suka , kalau teringin biasanyer wat sendiri, skng ni semuanyer mahai kan

    ReplyDelete
  3. mahal pas tu gula nya sikit je.kalau nk mkn rara selalu buat sendiri.hehe

    ReplyDelete
  4. mahalnya skang nih..kalo bulan puasa, 7 ketoi singgit kak..

    ReplyDelete
  5. tetibe saya pun teringin gak makan onde2..onde2 ni bila makan kita gigit gula melaka pecah dalam mulut mak ai...sedapnyer..

    ReplyDelete
  6. besnye kuih buah melaka tu
    nak ckit huhuhuhu
    saya ida
    baru follow blog ni
    jemput ye follow blog saya
    umielman.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nisah panggil kuih melaka.. favorite ni :)

    ReplyDelete
  8. Kami panggil onde2 juga Kak.. mmg sedap kuih ni..
    hubby punya peberet ni..:)

    ReplyDelete
  9. deqla panggil onde2. slalunya sng jumpa masa puasa je kan..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.