Story Mory Cik Lala

Tuesday, September 17, 2013

Akhirnya kami bertentang mata








Sebelum ni dok borak dalam fb la dalam whatsapp la. Akhirnya dapat jugak bertentang mata. Seronok dapat jumpa Umi Qi yang gojes ni. Qi pun apa kurangnya. Geram tengok Qi. Maklum la dah lama tak de budak kecik.


Jom berkenalan dengan Umi Qi yang peramah ni

http://heartstoryteller.blogspot.com

 







13 comments:

  1. Terima kasih sis ana jemput kami...sedap bihun sup dan kek hari jadi... :)

    ReplyDelete
  2. Waah jumpa geng blogger ke..best tuu :-)

    ReplyDelete
  3. akak jumpa rakan alam maya ek kak..

    ReplyDelete
  4. wat pati ke tu? wah bestnye :)

    by default entri mmg akan jadik belah kiri kan cik ana
    x tau plak kita nape awak punya ke kanan
    ce setting kt html tu..kot la
    sy pon x mahir

    ReplyDelete
  5. kwn blogger ke ni kak? wahh..syoknye dpt jumpa kan...

    ReplyDelete
  6. bess kan dpt jumpa rakan blogger..

    ReplyDelete
  7. Wah seronoknya berjumpa rakan blogger... Next time leh ajak saya sekali yer... huhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.