Story Mory Cik Lala

Wednesday, September 11, 2013

Apa pilihan korang















Korang suka yang mana
Saya tak pernah pakai shokubutsu
Jadi saya tak tahu kualitinya macam mana
Ada orang kata best dan segar

Tapi saya selalu jugak guna Lifebouy
Segar dan membersihkan
Tak perlu guna banyak
Sikit pun dah memadai
Dan mengeluarkan banyak buih

(Sebenarnya baru balik dari kedai beli sabun Lifebuoy ni. Tetiba pulak teringat nak tanya pendapat korang)

10 comments:

  1. M lebih suka guna lifebuoy...mmg rasa lebih puas hati..

    ReplyDelete
  2. Sal pakai yg kuning kak... sedap bau lemon...mmg buih byk... dia mcm sabun dettol.... dettol mahal sgt....

    ReplyDelete
  3. sue suke jugak sabun ni...tp kalo bajet kureng..pilih je la mana yang ado...kikikiki

    ReplyDelete
  4. lifebuoy kaler purple wangi..mcm nk mkn sabun tu, ha3!

    ReplyDelete
  5. Saya guna shokubutsu.. banyak buih jg wpun pam sikit je..
    menyegarkan, wangi..

    ReplyDelete
  6. Guna may je kak..lbih cerewet kalo melibatkan bab2 halal nih

    ReplyDelete
  7. deqla x penah try langsung smuanya... so xtau.. tgk pendpt kwn2 je la..hihi

    ReplyDelete
  8. KITA PAKAI TUKAR2..KEJAP LIFEBUOY, KEJAP SHOKUBUTSU, KEJAP BODY SHOP, KEJAP JOHNSONnjohnson....TGK BAGET GAKKKK...hehehhe

    ReplyDelete
  9. Okje pulak tak pernah beli lifebouy....selalu pakai Shokubutsu....green tea...oklah...

    ReplyDelete
  10. Umi Qi suka pakai lifebouy...best

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.