Story Mory Cik Lala

Tuesday, September 17, 2013

Eno halia

Selalu ambik ni kalau banyak sangat angin dalam badan. Nak kata hilang tak jugak pun. Cuma boleh kurangkan sikit la.
Nanti nak try rebus halia dengan gula merah pulak. Cuba la buat apa yang patut kan. Mana tau kut kut serasi.



5 comments:

  1. penah gak telan.. mmg kurangkan je kot.. hilangkan trs tu pyh sikit...huhu

    ReplyDelete
  2. jarang sangat ambil eno ni...klu minum susu anlene/omega 3...biasanya noe byk kuar angin lepas minum susu tu..

    ReplyDelete
  3. lain org berlaianan keberkesanannya,kan...saya iasa sapu losyen mustajab ja kalau berangin,kembung perut..

    ReplyDelete
  4. memang betul tu kak, orang kata minum air halia ni dapat buang angin dalam badan...

    ReplyDelete
  5. Kalau halia dgn gula melaka tu air serbat Ana.. kakak suka sedap tau. Ada org siap masukkan sikit potongan serai tau.. tak tahu utk apa.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.