Wednesday, March 6, 2013

Wordless Wednesday

Tak dapat nak taip entri panjang panjang kerana kesibukan melanda.

Gambar 1: zafran tengah buat homework semalam setelah dipujuk beberapa kali. Bila tanya katanya tak ada homework. Nasib baik saya cek buku dia. Menjadi rutin harian saya kena susun buku dia ikut jadual waktu dan cek homework dia. Dia memang tak peduli bab bab tu sume. Yang dia tahu hanyalah main setiap masa dan saat.

Gambar 2: breakfast saya pagi ni. Telur separuh masak dengan roti. Nampak menarik tak? Ke korang ada cadangan lagi best dari menu saya yang simple ni.


11 comments:

  1. 1st time tengok orang makan roti letak kicap ;)

    ReplyDelete
  2. egg benedic.. sedapnya kak.. tp mayang sorang aje makan.. somi dan anak2 x lalu ...jenis x lalu makan telur separuh masak ni ..

    ReplyDelete
  3. wahhhh..bestnya!
    x reti pulak saya nak makan roti n telur separuh masak camtu.
    selalu telur tu saya goreng sampai betul2 masak

    www.suriaqistina.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hai anak2 seumur zafran tu memang le malas, yang dia ingat main sahaja, kitalah kena berkuak...kalau tak sama lah dengan dia...malas juga hehehehe

    ReplyDelete
  5. nampak sedap lah roti dengan telur camtu..

    hai salam kenal.. ;)

    ReplyDelete
  6. Samalah kita..Shumi pun nak kena bagi ingat homework dia....buku sek saya yg tolong kemaskan utk dia...huhu

    ReplyDelete
  7. macam adik saye.. darjah 5.. kekadang sampai nangis2 kene buat kerje sekolah.. sedapnye telur separuh masak.. balik ni nak projek la.. hhi.. senang je pon.. tapi tak pernah makan dengan roti..

    salam kenal dari fifi jugak..

    ReplyDelete
  8. resepi telur separuh masak dan roti sebegitu rupa buat air liur meleleh pagi-pagi buta ni. sedap..lama dah x makan telur separuh masak. menu esok pagi :)

    salam perkenalan dari erna ;)

    ReplyDelete
  9. anak2 mmg kena dipantau selalu
    kot ada homework pon senyap je derang
    alahh sedapnye! telo ngan guti tu
    nk buat la blk nt hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.