Story Mory Cik Lala

Wednesday, March 20, 2013

Nek komuter ke nek kete

Nak balik dengan apa ye hujan hujan gini. Dah petang petang baru la nak ujan. Kalau balik nek kete harus lah jalan jem. Kalau balik nek tren takut sangkut la pulak kan cam hari tu.

Balik dengan apa pun sume ada risikonye kan. Jom la packing packing barang siap siap nak balik.

7 comments:

  1. Naek komuter senang xde lah lunyai kaki kalau waktu2 jem kan :)

    ReplyDelete
  2. Naik kapal selam la.. Muahaha... =p

    ReplyDelete
  3. wah....lame dah PC tak naik komuter...ingt mase zaman student dulu...komuter ni pengangkutan utama lah mase tu!:)

    follow sini jgk!
    TQ sudi singgah di blog kaler PINK:)

    ReplyDelete
  4. kenapa pulak nak naik tren
    kete mana?
    naik tren pon syok cik ana
    buleh lolapkan mato
    :)

    ReplyDelete
  5. Naik tren ada sangkut gak ker? tak biasa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.