Story Mory Cik Lala

Monday, March 18, 2013

Musim mangga ke?

Sekarang ni tengah musim mangga ke? Kalau ye haruslah terjah ke pasar malam kan. Kat tempat saya ni pasar malam ada setiap hari isnin, sabtu dengan jumaat. Yang malas nak pegi pasar malam ni sebab jem la kan. Selalunya pesan kat encik hubby je kalau nak beli apa apa kat pasar malam. Dia kan pegi naik motor je. Haruslah cilok sana sini. Tu pun kalau dia pegi. Ada masa masa dia tak pegi. Telan air liur je la. Korang suka pegi pasar malam tak?



Note : gambo mangga ni pinjam dari blog Kak Zulaikha Megat. Kak Zu, pinjam gambaq sat no..

5 comments:

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.