Story Mory Cik Lala

Saturday, March 16, 2013

Aktiviti hari sabtu

Pegi berdua je dengan sikenit ni ke jusco wangsa maju. Nasib jugak kakak dengan angah tak ikut. Kalau tidak nak beli tu nak beli ni. Macam macam nak dibelinya nanti. Pegi berdua je lega. Save budget.









8 comments:

  1. Wah.. best kan bila jadi budak2.. hehe

    ReplyDelete
  2. Assalam,

    Visit here. Nice sharing. last pic lucu , kasi hentam drum tu biaq gegak JJ WMaju...heeee

    ReplyDelete
  3. seronoknya main yea. mcm2 dia try..hehe

    ReplyDelete
  4. ibu lala....ju selalu gak pi jusco wangsa maju atau kt kepong...semalam baru pi...kalo pi hari sabtu sah bertemu ngan ibu lala hhhehe itu pun kalo ibu lala kenai ju lagi hahha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.