Story Mory Cik Lala

Monday, March 18, 2013

Takut lipas



Muka cuak sebab takut lipas. Angkut slipper naik atas kusi sekali.



Anak dare ni tengah sibuk kilatkan kuku. Mak oii..dia ni sorang high mentenance do...sok besar camno lah tu.



Si kecik ni tak habis habis la dengan Ciket Recepi dia. Janji dia makan sampai habis dah.

9 comments:

  1. Samalah ngan ank dara saya..kalau nmpk lipas mulalah...
    Hihihi....amboi bukan main lagi ya... dah nama anak dara mst mcmtu kan :D

    ReplyDelete
  2. hehe.takot ye..
    anak saya lak kalu nampak kucing kat bawah meja haa camtu la..kadang tu lompat kat kita..

    ReplyDelete
  3. acik pun taksuka..busuk..lagi satu seperti kata kawan acik..lipas miang..merayap sampai dalam kain he he..kawan acik tu..sampai menangis kalau lipas panjat dia..

    ReplyDelete
  4. yum yum scedap nya kek ciket resepi tu..

    anak dua orang jer ker...

    ReplyDelete
  5. Sama dengan Deeja.. binatang lain boleh picit-picit lagi, tapi tang lipas .. menjerit-jerit mintak tolong!

    ReplyDelete
  6. samalah dengan nurul paling geli dengan lipas..eiii geli geleman

    ReplyDelete
  7. kiutnye muke takot dia..
    amboi kakak lala, kalah ibu dia
    ntah2 ibu pon camgini dedulu heh
    kantoi! haha

    ReplyDelete
  8. hahaha...takut lipas upanya...kita leh jadi geng...anak dara tu ikut mama dia la tu...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.