Story Mory Cik Lala

Wednesday, March 13, 2013

Angin dalam badan

Banyak betul angin dalam badan ni. Kejap kejap erk kejap kejap erk. Kadang kadang depan boss pun erk jugak. Bikin malu sajak. Bukan erk sebab kenyang tapi erk sebab angin dalam badan. Korang pernah rasa cam ni tak. Cam mana nak bagi hilang ek. Pernah jugak ambik ubat angin kat klinik sekali sekala.

Seingat saya, start kena angin ni start mengandung anak no 3 la tahun 2009. Start daripada tu saya selalu erk. Bunyi cam sendawa gitu. Kadang kadang sampai merimaskan. Nak kata saya makan makanan yang berangin tu tak la jugak. Kalau tak makan benda angin pun ianya tetap jadik. Pernah sebelum ni buat bekam angin. Mak oiii. Tak tahan saya dibuatnya. Korang ada tak petua nak hilangkan angin dalam badan nih??

14 comments:

  1. try minum teh halia. nak lagi berkesan, pergi dptkan rawatan di spa atau berurut ngan bidan kampung

    ReplyDelete
  2. hurmm...sama kes cam adik kita la...
    banyak angin dalam badan...asyik sendawa jek dia...

    ReplyDelete
  3. SAMALAH.... TP KALAU PAKAI PELEKAT TOKSIN KURANG SIKIT...

    ReplyDelete
  4. ok la angin nak keluar.. kalau terkumpul je.. lagi sakit badan.. badan fifi susah nak keluar angin..

    ReplyDelete
  5. kena pergi berurut ni. tak pun minum air halia.

    ReplyDelete
  6. saya minum air halia jer kak... hu hu hu... walaupun muda lagi (muda ker umur dah jejak 3 series) tapi badan dah berangin... hu hu hu... ni la akibatnya banyak minum ais...

    ReplyDelete
  7. cuba petua ni Rebus halia dengan gula batu.minum panas2 insyaalah ok...

    ReplyDelete
  8. Tak dapat nak nolong....sya sendiri pun byk angin tp tak tahu camna nak kasi erk erk tu...hehe

    ReplyDelete
  9. mcm suami..asyik berangin..kalau urut dia..keluarlah bunyi...hehhee

    ReplyDelete
  10. angin apo lak ni cik ana
    mude lagi awak tu
    lambat makan kot
    try berurut

    ReplyDelete
  11. pergi berurut la kak ana..cian akak

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.