Story Mory Cik Lala

Friday, March 8, 2013

Nak balik rumah ke tidak

Masih kat klinik gigi. Tengah pikir ni nak balik rumah ke tidak lepas jumpa doktor ni. Sebab lepas ni kena masuk opis balik. Tu la leceh kalau keluar lunch time ni. Mintak jumpa doktor time petang tapi klinik tak bagi pulak. Takut doktor nak balik awal. Hamboi hamboi hamboi. Syok la doktor leh balik awal ek. Kalau keje opis pukul 5:30 la baru boleh balik. Jangan harap la nak balik awal.

17 comments:

  1. kalau boleh balik.. balik je.. ;)
    bila lagi dapat peluang balik awal ye dak.. ;)

    ReplyDelete
  2. balik je kak..x yah pk keja..keja ni sampai bila2 pon x abes kak

    ReplyDelete
  3. bestnye jadi doktor tu kan.. kalau fifi cari klinik lain..

    ReplyDelete
  4. Boring habis la tu, sampai snap gambar reception klinik.. balik la opis.. kang kat umah ingat keja pulak.. happy weekend dear..

    ReplyDelete
  5. huhu aahkan best jadik doktor2 leh balik awal.nurul jam 5 baru alik

    ReplyDelete
  6. balas kunjungan n follow..salam kenal..jom tengok sini..cara2 sujud sahwi
    http://hasnah60.blogspot.com/2013/03/sujud-sahwi.html

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum ... camtu la gayanya klu keje sendiri . boleh kawal masa ... semoga sakit gigi tu cepat sembuh ...

    ReplyDelete
  8. blh je sis ...mohon halfday ..^^

    ReplyDelete
  9. hehe..boleh pula takut doktor balik awal ye..hehe.

    ReplyDelete
  10. jom join GA
    http://cyanxkamo.blogspot.com/2013/03/give-away-ga-birthday-akiff-ke-2-tahun.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.