Tuesday, March 12, 2013

Dah sebulan

Geram. Dah hampir sebulan kami bela gliders ni. Asyik tido je dari pagi sampai petang. Pagi pagi time orang tido dia bangun. Makan memilih. Nak makan tembikai susu, buah pear, buah lai. Buah epal tak nak makan. Nasib la ayam rebus dengan telur rebus dia nak makan pulak.

Saya suka kacau dia time dia tido. Time dia tengah tido tu saya angkat pastu gomol gomol sekejap. Geram. Rasa cam nak gigit. Yang betina tu cukup marah kalau saya tiup. Tapi saya buat jugak. Lagi dia marah lagi saya buat.






Psst : Nak tanya, ada tak sape sape yang tau cane nak save gambar kat fb kalau guna Samsung?

10 comments:

  1. alahai comelnya kak, apa nama diorg ni heheh

    ReplyDelete
  2. hehehe comel yer pet ibu lala...wah memilih makanan tuh... :)

    ReplyDelete
  3. alolo tomei nya..rajin akak bela glider ni..makan demand pulak tu ye..nak yang sedap jer eh..

    ReplyDelete
  4. comelnyer..boleh manja2 mcm kucing ker..

    ReplyDelete
  5. dulu b4 kawen mmg nk beli.tp tangguh2.pas tu dh beranak.lg lah xde masa nk jga.hehehe.best kan ada SG ni.

    ReplyDelete
  6. comel. tp hight maintanence jgk bab mkn ye.

    ReplyDelete
  7. Cutenya....
    save gmbr dr fb...cuma tekan butang pilihan kat samsung tu ada share kan, bukan share yg fb tu....
    lepas tekan share pilihlah nak share ke mana, gmail ke, pict art ke....saya selalu guna pict art pastu save kat mcard...

    ReplyDelete
  8. cutenyeeee.....suka tengok...tapi takut pulak nak pegang...heheheh....garang tak?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.