Story Mory Cik Lala

Tuesday, March 12, 2013

Sayang nak tuko

Ntah hapa hapa kan, asal dapat je duit 20 hengget ni sayang nak guna. Pastu kumpul banyak banyak dan simpan. Sanggup tuko duit 50 semata mata tak nak guna duit 20 hengget tadi. Korang cam tu jugak tak??

16 comments:

  1. suke tersilap duit 10 baru dengan duit 20 ni..dekat2 nak sama..

    ReplyDelete
  2. yup..sayang smacam la..dah terdesak esok-esok guna gak kot..hehe

    ReplyDelete
  3. assalam cik lala..acik mula2 dulu cam tu..lepas tu..sampai tak cukup duit pulak..camna kan he he

    ReplyDelete
  4. waa mesti banyak dah duit yang terkumpul tu....

    ReplyDelete
  5. la... kalu camtu dah banyak le koleksi 20 ni?

    ReplyDelete
  6. saya pun cam tu jugak kak... entah apa yang terpesona sangat dengan duit RM20 tu pun saya sendiri tak faham...he he he..

    ReplyDelete
  7. hehe..sama jugaklah ngan saya. rasa syg je nak tukar kan

    ReplyDelete
  8. a'ah lah, sayang nak tukar rm20 ni ^_^
    Kalau terpaksa, barulah guna ;D

    ReplyDelete
  9. Salam ziarah

    Kak Zai selalu keliru dengan duit rm20.

    ReplyDelete
  10. Salam Ibu Lala,dulu k.atie pon camtu gak...skrg dah tak heran sbb selalu jumpa duit RM20 ni :)

    ReplyDelete
  11. Kakak guna aje Ana...
    Kalau nak simpan banyak lagi kan...

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  13. anak anak kak zu cmtulah..terjerit jerit kalau dapat duit kaler oren tuh...

    kak zu???lagi sayang kalau terlepas barang idaman semata mata nak simpan duit 20 tu...dasar pemboros..hehe

    ReplyDelete
  14. dulu mula2 mmg syg..la ni tak dah..

    ReplyDelete
  15. tak pun. belanja semacam. tp kena hati2 sbb ada kedai kdg2 tak alert. ingt duit rm10.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.