Story Mory Cik Lala

Thursday, November 1, 2012

Lama versus Baru

Suka sangat dengan dompet baru ni
boleh isi kad banyak banyak
tapi buat masa ni
kandungan kad dalam beg tu tak la banyak sangat
sebab sayang nak sumbat isi  perutnye




13 comments:

  1. Salam singgah dari blog kak zakie...

    Akak ada satu purse yang isi segala macam benda dan satu hp pouch yg masuk IC, lesen dan satu kad ATM. Nak keluar bawa hp pouch je.

    ReplyDelete
  2. Braun Buffel - kakak belum pernah beli brand ini. Cantiklah..

    Kalau banyak compartment isi kad mudah buat kita nak selit-selit.

    ReplyDelete
  3. Wah syoknya dapat bergaya dgn purse baru!

    ReplyDelete
  4. huhuh tiba2 teringat dompet suami dah lama sangat.... macam nak hadiahkan dia baru je...

    ReplyDelete
  5. pun dtg dr blog kak zakie..

    cantik... akak x guna purse sebab x sompat nak buka purse, sumbat je dalam hb,.. x payah nak buka dua benda kannn..

    ReplyDelete
  6. Salam perkenalan....chantek beg tu....

    PSSS...diterjah dari blog kak zakie...

    ReplyDelete
  7. saya tak banyk kad.. biar isi duit jer.. hehe

    ReplyDelete
  8. sy pun sk yg jnis byk poket camgini..

    ReplyDelete
  9. cantik.. berkenan pula..

    saya pun jenis suka yg poket banyak cam gini

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.