Story Mory Cik Lala

Friday, November 2, 2012

Dutch Lady murah Dutch Lady murah

Ada tak sape sape yang berminat
nak beli susu Dutch Lady perisa coklat ni
harga RM19.90 je
kalau harga biasa RM24.90


11 comments:

  1. biasa beli kat care4 kalau ada promosi dpt harga tu kan...

    ReplyDelete
  2. semalam baru beli susu dutch lady.. tapi bukan coklat.. yg biasa je.. :)
    sbb skrg ni suka sangat minum susu.. mcm budak kecik.. :D

    ReplyDelete
  3. rietta beli yang coklat yang baru tu...sedap...

    ReplyDelete
  4. qays pun minum DL...tapi baru utk 0-12 bln

    ReplyDelete
  5. js xde budak tecik jadi krg la susu coklat ni...^^

    ReplyDelete
  6. Tadi tengok surat khabar kat tesco dapat rm18++. Promosi sampai 4nov ni jer. Ada byk stock ker?

    ReplyDelete
  7. alisha minum susu lain la plak :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.