Story Mory Cik Lala

Sunday, November 4, 2012

Bbq owh bbq

Puas hati
Dapat jugak makan bbq akhirnya
Beli yang dah siap marinate
Balik rumah trus bakar je
 
 
 
 
 
 
Biasanya kalau bbq korang makan dengan apa ye??
 
 

11 comments:

  1. kalau mcm gini lg senang.. bakar je :-)

    ReplyDelete
  2. sedapnya kak, nak makan dengan apa? sos ke kak? sos cili je ;)

    ReplyDelete
  3. Kalau rumah kakak ada yg makan dgn Thousand Island, ada yg makan dgn mayonis tapi kakak suka makan dgn sos cili.

    ReplyDelete
  4. ibu lala! already follow.. jgn lupe folloe me back yer... bbq lau dah perap dgn sempurna tak perlu pencicah.. mkn gitu je dah sedap...

    ReplyDelete
  5. sedapnya.. saya jenis suka ratah je :)

    ReplyDelete
  6. follow kamu.. bbq kami cicah ngan sos bbq gak. kalo takde, sos pun ok.

    ReplyDelete
  7. follow kamu.. bbq kami cicah ngan sos bbq gak. kalo takde, sos pun ok.

    ReplyDelete
  8. Wahh sedapnyaaa...selalu mkn BBq dengan home made sos!!black paper sos..nyummynyaaa..hehe..salam kenal kak..follow blog ni..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.