Story Mory Cik Lala

Sunday, November 18, 2012

Lagi lagi Durian Crepe

Durian crepe durian crepe durian crepe
Patut la sume orang sebuk dengan durian crepe
Rasanya memang sedap
DC ni ai beli dari sorang kenalan kat fb
Sape yang meleleh air liur tu boleh la tinjau tinjau fb Norhayati Ahmad
Lokasinye kat keramat je
Cik Nor ni jugak ada buat delivery tau
Berbaloi beli DC Cik Nor ni
Sedap dan lazat
Kalau ikutkan hati nak je habiskan 3 peket DC tu sensorang

Yang puding triffle tu pulak
Ai buat untuk makan makan kat rumah biras ai malam tadi
Tak tau nak buat apa untuk buah tangan
Terhasillah triffle puding
Atasnye tu ai letak buah pic
Diliputi oleh jeli perasa raspery
Nasib baik rasanye sedap
Lepas ni boleh la ambik oder kannnn









5 comments:

  1. alahaiiii sy mmg tgh duk tingin nk mkn dc ni.. tunggu hbs pantang je lg ni.. hihii

    ReplyDelete
  2. ramai plak blogger citer pasal makanan ni kan...hurmm..js pun blm dpt mkn lg...^^

    ReplyDelete
  3. durian crepe lagi dan lagi...bile la sy dpt merasa mkn nih

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.