Story Mory Cik Lala

Thursday, November 8, 2012

Hallamakkk..tercabut la pulak...

Kalau budak kecik x de gigi kira comel la lagik
tapi kalau orang tua x de gigi buruk jadinye
alkisahnye lubang yang ai tampal hari tu
dah tercabut balik
mula la susah hati nak buat balik
maklum la..operasi kat klinik gigi tu
kan ke mengerikan
nak pulak dengar bunyi mesin gerudi tu
aduh..sungguh seram
korang selalu tak pegi klinik gigi?

5 comments:

  1. Anak sulung kakak baru balik kan dari asrama kata dia tampal gigi dia tertanggal. Belum hantar lagi sebab kakak dgn abang kerja. Tengoklah Sabtu ini..

    ReplyDelete
  2. huhu js pun sama dh lama tak jumpa dentist...seriau...^^

    ReplyDelete
  3. Pernah tertelan gigi masa tidur time kecik-kecik dulu.hehehe

    ReplyDelete
  4. mmg seriau la masuk klinik gigi..

    ReplyDelete
  5. sebut pasal gigi.. pg td tgh2 gosok gigi tetiba rasa ngilu.. upanya gigi geraham saya dah berlubang.. adehhh...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.