Story Mory Cik Lala

Saturday, November 24, 2012

Malam Minggu

Bosan pulak rasanya bila anak ank tiada di rumah
Anak anak ai sekarang ini sedang berada di ICT Shah Alam
dengan Mak Ngah derang
Ai malas nak ikut sebab ai malas nak jalan jauh, sakit kaki
Nasib la encik suami tak de appointment malam ni
Kalau tidak jangan harap ai nak duduk umah sensorang
Hrrr..very the penakut


Siang tadi misi membeli baju sekolah telah pun berjaya dengan selamat
Kasut sekolah Ben10 yang menjadi pilihan si anak teruna pun dah dapat
Esok misi mencari kasut hitam si anak dare pulak
Tadi kat giant kasut si dare tak de saiz
Beli barang barang yang utama dulu
Beg sekolah dan peralatan mewarna dan menulis belum lagi
Yang tu tunggu dah dekat nak buka sekolah baru boleh beli
Kalau beli awal awal nanti hilang entah ke mana


U olls buat apa hari ni, bersantai ke mana?
Malam malam ni tetiba teringin pulak nak makan durian crepe
Yang sejuk sejuk tu
Ermmm sedapnye kalau dapat

9 comments:

  1. saya tadi ke jusco..jalan2 je..bli sikit brg dapur...malam ni duk umah je..:) wah , sy pon teringin nak makan durian crepe

    ReplyDelete
  2. hai...saya pun dok teringin juga kat si crepe durian tuu

    ReplyDelete
  3. duk umah jea sabtu ni.tak ade org nak ajak berjalan..hehe

    ReplyDelete
  4. cerita pasal sekolah sekolah nih, teringat pulak, tahun depat saya spm hahhh tidak, -__-

    ReplyDelete
  5. sy duk umah je.... xhbs pntag lg... hihii

    ReplyDelete
  6. sabtu duk umah, ahad berjalan bagai nk rak..makanya hari isnin ni lil bit lemau.. hehehe

    ReplyDelete
  7. saya beli barang untuk diri sendiri je, anak takde lagi. hehe

    ReplyDelete
  8. wah durian crepe mmg pemes skang ni kan..

    p/s:blog saya kwn blog jg yg buatkan...buat sendiri xpandainyer saya hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.