Story Mory Cik Lala

Friday, November 9, 2012

Tak tau nak makan apa

Hari ni lunch kat beger king dengan kengkawan. Tapi ai tak tau nak makan apa. So, beli whopper junior tu. Tapi tak makan pun. Beli tapau je sebab takut kelaparan pulak kat opis nanti.



11 comments:

  1. burger...hurmmm js x kenyang kalau mkn camni mesti kena nasi jugak...hihi

    ReplyDelete
  2. dkt BK suka mkn mushroom burger...sdp..amk double lagi :P

    ReplyDelete
  3. isyy.. sedapnya.. lapar la plak.. padahal baru je makan nasi tadi kul 1.. uwaaaa.. kena celup biskut 4 segi la camni..

    ReplyDelete
  4. Huhuhu..sedapp..dah lama tak makan BK ni..

    ReplyDelete
  5. dah lama xmakan woofer..rindu plk..hee

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.