Story Mory Cik Lala

Tuesday, November 13, 2012

Plan tak jadi

Ramainya orang beratur nak bayar kat kaunter k4 wangsa maju hari ni. Yang ai pulak terpaksa mengadap que yang panjang tu semata mata nak bayar pampers satu je. Tak berbaloi sungguh. Alkisahnya saje nak pi cuci cuci mata je kat k4 tu. sekali danial kata "ibu, cuar adik basah. Ibu bawak pampers tak?" Cek punya cek rupanya tak bawak pampers. Terpaksa la beratur jugak walaupun berjanggut menunggu. Elok dah bayar rege pampers tu, si danial pulak terlentok tido kat bahu nenek dia. Apa lagi, jom balik lah kite. Anak dare yang tak dapat shopping tu pun masam mencuka la bila x jadi shopping.

5 comments:

  1. salam kenalan..
    jemputla ke tempat sy http://ena7t5.blogspot.com/
    tq..

    ReplyDelete
  2. alahai lari dari plan la plak ye kak, takpe pujuk si kakak besok boleh jenjalan lagi ;)

    ReplyDelete
  3. alahaiiii siannya sampai tertidur...

    ReplyDelete
  4. Ragam bebudak biasa la tu..M pun dah biasa camtu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.