Story Mory Cik Lala

Friday, July 25, 2014

Request sang puteri


Puteri sulung saya request nak beli kamera ni dengan duit raya dia nanti. Harga kamera ni dalam RM200 kut. Sebelum ni dia dah ada video cam. Tapi tak guna pun. Dah keluar yang ni kat pasaran dok merayu dengan saya nak yang ni pulak. Sebelum ni pernah dia request. Cuma saya yang tak layan. Mlas nak ajar dia beli benda yang tak de keperluan. Tapi kali ni saya macam rasa kesian pulak. Dah la puteri saya tu sorang je. Tapi puteri saya tu kuat belanja. Macam macam dia nak beli.

Perlu ke saya ikut kehendak dia?

4 comments:

  1. saperlar x sayang anak, tapi ade mak kann., kannns ;)

    ReplyDelete
  2. maybe blh dbelikan sbgai reawrd untknya. Contohnya dia achieve ape2 dlm pelajaran etc...

    Tifaanvar

    ReplyDelete
  3. kalau ada kepentingan blh dipertimbangkan kak

    selamat hari raya
    maaf zahir batin

    ciksu minta maaf ye andai ada pernah terkasar bahasa atau komen yg mngguris perasaan sepanjang mengomen di sini

    0-0 ye :)

    ReplyDelete
  4. hehehe..dilema kan.. sebenarnya kalau nak ikut tue tak boleh ikut sangat kehendak anak nie.. tapi itu la sebagai ibu nie kalau anak mintak tak bagi rasa mcm bersalah sangat kan.. cmne tue..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.