Story Mory Cik Lala

Monday, July 14, 2014

Sampul duit raya jusco

Dapat hari sabtu lepas. Yang geramnya tukar kat kaunter bawah RM100 dapat satu peket. Kat kaunter customer servis pulak RM200 baru dapat satu peket. Ntah hapa hapa kan. Tak standardise langsung.

Setakat ni bank mana yang dah boleh tukar duit raya dan dapat sampul sekali. Saya tak tukar pun lagi duit raya. Tahun ni biar en hubby uruskan la pulak. Saya malas nak pikir. Kalau ada ada la. Kalau tak de nak buat cane kan.

Korang dah dapat sampul duit raya ke. Cantik tak. Nak tengok. Jom exchange buat koleksi.

6 comments:

  1. kami tak de sampul raya lagi ... dah tukar duit tp bank plak tak de stok sampul ...

    ReplyDelete
  2. Alamak, baru teringat takda sampul duit raya. Duit raya dah minta tolong anak saudara tolong tukarkan.

    ReplyDelete
  3. Bank rakyat dan Ambank bg sampul kak.. tahun lepas kami dapat...=D

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum & Salam Perkenalan...
    Jom imarahkan Ramadhan dan jemput join GA saya ni ye:
    http://ummudd80.blogspot.com/2014/07/ihya-ramadhan-giveaway-by-ummudd80.html

    ReplyDelete
  5. sis... nak mintak 2 keping jer bolehhh :D

    ReplyDelete
  6. sampul tgh mencri kak.hihi
    duit raya serah kat cik abe juga..
    sy dh benti keja.. itu yang x pikir sgt tu.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.