Story Mory Cik Lala

Thursday, July 10, 2014

Sape nak kad raya


Salam Jumaat semua. Pejam celik pejam celik dah hari ke 6 puasa. Sekejap je masa berlalu kan. Minggu minggu awal ramadan ni surau pun penuh sampai tak cukup ruang nak menampung makmum untuk solat terawikh. Bila dah pertengahan ramadan banyak pulak space kosong ye.

Sape nak kad raya sila angkat tangan. Sudi sudi kan lah bagi alamat korang ye. Emailkan alamat anda ke
rohana.athmad@gmail.com

Setakat itu saje. Babai.

18 comments:

  1. Dah lama tak terima kad raya hehehe sekarang ni semua guna wassup je kan kak...kad raya pun mcm tenggelam je...aduyaiii dulu masa julia sekolah berebut2 nak beli kad raya...seronok

    ReplyDelete
  2. nak nak...hehe
    muka x malu ni...

    ReplyDelete
  3. *angkat tangan. Heheh.. aku lagi.

    ReplyDelete
  4. biasala tu kak.
    pertengahan ramadan dh sibuk buat persiapan..

    ReplyDelete
  5. tq singgah blog syu..mestilah posa..hehe..akak?

    ReplyDelete
  6. bagi alamat je ke?ok saya email ye..check inbox tauuuu

    ReplyDelete
  7. saya nak. Dh bagi alamat kat email

    ReplyDelete
  8. Blogger yg rajin hantar kad raya sekarang ni

    ReplyDelete
  9. wahh baiknyerr makk., ehhHHEe

    ReplyDelete
  10. saya nakkk...ehh ada lebih lagi ke hihi

    ReplyDelete
  11. Wah ada peluang dapat kad raya ni. Nak juga akak.

    ReplyDelete
  12. of course la SA....hehehehe....tunggu kad raya SA and then akak balas je la..hahahaha...boleh macam tu?

    ReplyDelete
  13. terima kasih kerana masih mengekalkan tradisi kad raya walaupun elektronik.:-)

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum & Salam Perkenalan...
    Jom imarahkan Ramadhan dan jemout join GA saya ni ye:
    http://ummudd80.blogspot.com/2014/07/ihya-ramadhan-giveaway-by-ummudd80.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.