Story Mory Cik Lala

Wednesday, July 23, 2014

Dapat kad lagi



Bulan ramadan bulan yang mulia
Bulan untuk menginsafi diri
Salam dihulur maaf dipinta
Moga ukhuwah kekal abadi

Terima kasih kepada www.irrarayyan.com atas kiriman kad raya yang cantik ni.

12 comments:

  1. saya dah bertahun x dapat kad raya, banyak dapat kad jemputan perkahwinan je heheh

    ReplyDelete
  2. bguslah blogger2 ni.. tak terfikir plk kita nak hantar kad raya ni..

    ReplyDelete
  3. Ucap Salam Aidilfitri , mohon salah silap dimaafi,
    Terkadang kita bicara dan menitip kata, Yang terkadang mengguris rasa, Walau menyepi seketika, Ingatan itu tetap ada. Terima kasih terus menyokong KA , Selamat hari raya, maaf zahir & batin dari KA sekeluarga

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah
    Rezeki

    Lya tahun ni xdpt sekeping pom kad

    ReplyDelete
  5. masih ada lagi yg masih menghidupkan budaya kad raya kan?teringat zaman kanak2...:-)

    ReplyDelete
  6. tahniah ana...dapat kad raya :)

    ReplyDelete
  7. Kita pun dpt jugak seketul! Hehe

    ReplyDelete
  8. sy ada follow irrayan..tp x dpt kad raya pongggggg!!! :(

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.