Story Mory Cik Lala

Thursday, July 24, 2014

Cukup la tu



Ada yang dah buka dan ada jugak yang belum dibuka. Tak payah buat dah la. Biskut dah banyak. Nanti tak habis pulak. Kalau nak buat pun kena habiskan yang ni dulu ye anak anak.

8 comments:

  1. perghh mmg beraya sakan ni..umah sy xde kuih lgsg hahaha..taun ni mmg x order kuih....dlm sejarah..kiki

    ReplyDelete
  2. banyaknyaa ...! saya tak sempat nak buat apa lagi hehe

    ReplyDelete
  3. banyak dah kuih raya ni..sama nga acik beli banyak..anak2 suka makan

    ReplyDelete
  4. banyaknye sekuttt....terasa dah meriahnya...tak sabar plak nak tunggu raya hehe..cuma frust tahun ni tak dapat biskut sampan

    ReplyDelete
  5. wahh meriah...cik ana buat ke tunjuk2 je ni...kite x buat, sume tunjuk hihi

    ReplyDelete
  6. huh banyak dah ni. tetamu skrg bila dtg beraya dah tak makan sgt kuih raya. asyik main henfon je memasing.

    *kad raya raya dah sampai tau minggu lepas. terima kasih banyak. tak sempat nak balas. huhu.. sorry.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.