Story Mory Cik Lala

Sunday, July 20, 2014

Penat sangat la tu




Kalau kat rumah jangan harap dia tido. Naik je kete pengsan. Malam malam ikut ibu pegi terawikh. Tu la yang penat sangat tu sebab kat surau ramai kawan bermain.

Note: 

Ibu tengah cari vacum baru sebab vacum yang ada tu dah sedut tak kuat. Bibik la kut punya keje. Dapat barang kat dia sume jahanam. Dah 3 vacum dah dia rosakkan. Ni yang ke empat dah. Dia kalau buat keja pung pang pung pang bunyinye..sabar je la.

7 comments:

  1. Bersih betul rumah kalu camtu...dengan2 vacuum dah 3 4 biji bibik kasi kerjakan...sabo jerlah...

    ReplyDelete
  2. Kasihan penat yea. Kena rotan macam ini kalau rosak lagi yang ke-4.hehehe..

    ReplyDelete
  3. memang letih sangat la tue.. hehehe
    akak suruh jer bibik ganti.. maybe lepas nie baru dia tahu nak jaga barang...=D

    ReplyDelete
  4. budak2 cam tu .. mana reti tido siang ... anak2 sy pun sama .... tp masuk keta je mesti tido ....

    ReplyDelete
  5. letih sangat nampaknya tu...mak ai...3 vacum dahhh...

    ReplyDelete
  6. Costly nampaknya bibik ni. Beli yang murah jelah biar senang dia nak pangpungpangpung segala. Hati pun tak berapa sakit :)

    ReplyDelete
  7. hehehehehe. adeyyy pasni kena ajo bibik elok2 la kak...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.