Story Mory Cik Lala

Thursday, July 3, 2014

Kurma yang sedap


Kurma yang sangat sedap. Asalnya boss yang bagi kurma ni sorang 10 biji (lebih kurang la). Tapi bila makan sedap pulak. Sume dok pakat pakat beli belaka. Harga kurma ni sekotak RM52. Tu pun beli direct dengan supplier Yusoff Taiyob. Kalau harga kat luar sampai RM80 sekilo tau. 

Tahun ni dapat banyak sangat kurma. Dapat dari tadika. Dapat dari chairman opis. Dapat dari kazen. Dan ada jugak yang dibeli sendiri. Nak buat apa kurma banyak banyak tu entah la. Nampaknya kurma kurma tu simpan dalam peti aje la. Mengadap yang ni la pulak.

5 comments:

  1. sedap ye ibulala..nanti nak cuba..acik makan yang mariami tu pun acik rasa sedap

    ReplyDelete
  2. tak penah mkn kurma kalahari ni.oh mahal rupenya ye.tp kalau dah sedap mmg berbaloi kan

    ReplyDelete
  3. IL buat le jemput jemput kurma kalau dah banyak sangat tu....MIL selalu buat benda masa dia sihat dulu...
    Yelah masa kerja dulu Okje banyak gak dpt kurma ni dr kontraktor....la ni beli sendiri je hrhe

    ReplyDelete
  4. tak pernah nmpk la kat pasaran yg jenama ni..
    manis tak kak?

    ReplyDelete
  5. Mmg sedap ni, kurmanya besar sgt. Ari tu teringin sangat nak makan, beli le rm10. Dapat le 4 biji. Pitam.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.