Story Mory Cik Lala

Monday, July 21, 2014

Tecik je tomey je


Masa nak beli vacum semalam tetiba pulak nampak benda ni. Tecik comey je. Sesuai kalau bawak pi opis. Maklum la. Kat opis tu sunyi sepi. Sesekali boleh gak pasang cd lagu cd nasyid ataupun ayat al quran kan.

Dah selamat letak ats meja. Harap tak hilang la. Muat je kalau nak simpan dalam drawer. Tapi takut pulak kena gigit dengan lipas. Acane tu.

8 comments:

  1. hehehe..comelnya..kita xde radio pun kak, dengar mp3 je la..

    ReplyDelete
  2. mmg kecik gaya nye sbb lebih kurang size ngan telepon je

    ReplyDelete
  3. kecik kecik comey sng nk jga kan..

    ReplyDelete
  4. comel nyer...klu kt office boleh pasang...ok la..

    ReplyDelete
  5. Macam dah lama je tak nampak radio comel begini...

    ReplyDelete
  6. kiut je.. insyallah..xde y ambk ..k pnh ada brg2 hilang..?

    ReplyDelete
  7. ala comelnya..
    opis saya 2 orang je tapi tak boleh nak bukak radio. sunyi je...tensen!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.