Story Mory Cik Lala

Tuesday, July 8, 2014

Beli satu tak cukup beli dua tak habis

Ye ye je semalam saya beli 2 meatball spageti dan 2 lasagna secret recipe untuk anak anak berbuka puasa. Sudahnya 2 je yang luak. Sedih campo geram pun ada. Selalu kalau beli 1 tak cukup. Beli 2 tak habis pulak. Puteri sulung saya tu langsung tak jamah. Mana taknya. Ada ayam masak merah plus siakap 3 rasa. Sahur pun dia tak makan apa yang saya beli tu. Makanya simpan aje la balance secret recipe tu untuk hari ni. Nanti petang panaskan balik. Harap ada yang makan hari ni. Kalau tak membazir je. Dah la mahal tu. Sedih sedih.

8 comments:

  1. sodayy mak kanns., nak carik batu belah batu bertangkup pon jauh gituuu., uHUuu

    ReplyDelete
  2. Kerenah anak-anak masa bulan puasa macam inilah.

    ReplyDelete
  3. sedih kan klu tgk makanan dibeli tak habis...selalu klu ade mknn tak hbs kat umah ni PC lah yg jd mangsa kena hbskan makanan sbb rase tak sampai hati nak buang...tp klu kenyang sgt mmg tak termakan jgk kucing samo ni...hihihi;p

    ReplyDelete
  4. hahah mmg selalu gitu kan kak, takpe boleh panaskan semulalah pastu

    ReplyDelete
  5. lahaiii gitu pulakk...kekdg tak jangka apa yang anak nak makan kan
    kalau tak beli tanye dh beli tak makan haishhh binggung
    takpe simpan, sok2 makan

    ReplyDelete
  6. kalau boleh makan lg...ok la...simpan..

    ReplyDelete
  7. gituu la sokmo kan..
    nasib blh perangat..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.