Story Mory Cik Lala

Saturday, February 2, 2013

Nak tukar ke tak

Nak tukar ke tak nak tukar ke tak
Bukan nye dekat midvalley tu
Semata mata nak pi tukar seluar jeans danial
Ingat tu seluar lelaki
Rupanya seluar pompuan
Tapi en hubby kata tak nampak pun seluar tu seluar pompuan.
Kalau pakai pun orang tak akan perasan
Tapi hati ni tetap tak puas hati kalau tak tukar
Lagi pun dah seminggu beli
Entah boleh tukar lagi entak kan tidak
Baru beli hari isnin lepas
Ish..macam mana la bulih tak perasan yang tu seluar pompuan
Nasib baik resit ada lagi

6 comments:

  1. hehe..dalam delima pula ibu Lala..
    kalau sy..sy akan tukar..lagipun resit masih ada kan

    ReplyDelete
  2. tak pe kot, klu tak nampak cam seluar girl...

    ReplyDelete
  3. kalu tersilap beli mmg xkan rasa puas ati kan

    ReplyDelete
  4. kalau seluar pempuan, baik tukar.. nanti pelik plak dia yg ensem tu pakai.. hihii

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.