Story Mory Cik Lala

Friday, February 22, 2013

FM Air asia

Tak dapat nek air asia dapat fm pun jadi la.
FM ni saya beli melalui kawan di FB. Baru tadi sampai. Fresh from oven tau.











Harganya RM28.00 sahaja.

18 comments:

  1. wah beh nyer...brapa rm...boleh bagi tak fb yg jual nyer...mcm berkenan lah plak..

    ReplyDelete
  2. sangat berbaloi la harga RM28.00 untuk 6 ketul FM...hehe. kita pula macam berkenan...huhu.


    Salam Kenal Kak...baru sempat balas kunjungan :D

    ReplyDelete
  3. murah la ...comei plak tengok..hehe

    ReplyDelete
  4. comel dan cantik.. beli kat blog mana tu, pekenan la

    ReplyDelete
  5. jom join dan memeriahkan segmen ni

    http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/segmen-who-is-lucky-one-by-hanna-kk.html

    ReplyDelete
  6. kiutnye FM tu
    geram tgk
    nak beli jugak lah..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.