Story Mory Cik Lala

Friday, February 15, 2013

Bosan dan sunyi

Suasana kat opis hari ni sangat boring dan sunyi
tinggal ai bertiga je daripada 6 orang
yang 2 orang tu mc manakala yang sorang lagi tu
maternity leave
owh tak sabarnye nak tunggu jam pukul 5.30 petang
otak pun dah tepu sebab asyik mengadap komputer je dari pagi tadi
boss pulak tak do nih
alangkah bestnye kalau dapat balik awal hari ni

10 comments:

  1. Minggu nie ramai yg sambung cutikan,klu xde keja urgent memang kak nurul pun sama cuti seminggu nie.

    ReplyDelete
  2. samala opis sy pun lengang... sampai boring ngantuk semua ada...tak sabar tunggu balik

    ReplyDelete
  3. fifi balik rumah rehat tadi.. patutnye punch out pukul 5ptg.. tapi husband ade kerje.. terpakse punch out lewat.. tunggu DH.. adeshhh..

    ReplyDelete
  4. salam ibu lala
    alahai ciannya...pe kata godek godek blog TA...
    Siapa kata ketika solat jumaat tak boleh berkomunikasi
    TA singgah sebelum gi masjid sis.....

    ReplyDelete
  5. hari-hari mengadap komputer pun boleh naik boringkan...main game boleh?hehehe

    ReplyDelete
  6. kalau sunyi memang boring. sabar je la.

    ReplyDelete
  7. klu bosan kt opis mmg rasa nk blk awal jer kan

    ReplyDelete
  8. memang best kalau dpt balik awal.. yela, keje dah siap.. ekekk

    ReplyDelete
  9. hari jumaat hari tu memang sunyi je opis..cuaca lak mendung2 best

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.