Story Mory Cik Lala

Sunday, February 3, 2013

Cita cita nak pegi tukar seluar terbantut

Terbantut cita cita nak pi MidValley untuk tuko seluar jeans Danial. Encik Hubby tak bagi ai pegi ke sana sebab pagi tadi ai pening kepala memusing musing plus berpeluh peluh. Tadi pi klinik doktor bagi ubat pening je. So, melangut la seharian kat rumah hari ni. Bukan setakat hari ni melangut, 3 hari tau berturut turut. Tak menarik betul. Tadi petang ajak jugak encik hubby pegi Midvalley tapi dia tak nak sebab dia takut ai pening lagi bila tengok ramai orang. Ai ni pening ala ala vertigo gitu. Dalam seminggu ni memang pening aje. Hari ni dah tak tahan sangat la tu yang pegi ambik ubat. Nasib la doktor kat klinik tu ok.
Nampak seluar kat bawah tu macam pompuan tak??





10 comments:

  1. assalam cik lala..acik pun kalau pening memang bertambah pening bila orang ramai..memang betul tindakan en.suami tu..sabar ye..dah sihat nanti boleh pegi

    ReplyDelete
  2. baiknya en.hubby..
    saya pun selalu juga kena sakit pening2 kepala ni..huhu
    Ibu Lala..jeans tengok tu ok..tak pula ketara sgt..

    ReplyDelete
  3. Cutting dia macam perempuan punya itu yg Danial tak mahu agaknya.
    Harap dah tak pusing-pusing kepala tu sebab dah 3 hari cuti kan.

    ReplyDelete
  4. laa awat nyer penin2... sabaq na..cer crita sai pa duk pening2 tuuu?.. take care eehh...by the way...sluar tu nmpk cam ok jer pun..

    ReplyDelete
  5. Takyah tukar la cik lala, ok tu budak lelaki pakai. Yg penting jahitan tepi takde kaler pink. Bila dah pakai, takde la perasan sgt.

    ReplyDelete
  6. Salam cik lala dr ummuaidan..terbeli seluar jeans pompuan yer...blh tukaq balik..

    ReplyDelete
  7. bahaya jugak tu kalau pening2 bukan apa takut pitam kang jatuh nnt... semoga cpt sembuh ya...
    Oo nmpk mcm gegirl pya ker...rasanya xnmpk mcm gegirl pun :D

    ReplyDelete
  8. huhu kalau tgh pening jgn g tempat crowded.. leh tumbang kat situ gak tgk org ramai kan.. moga ibu lala cepat sembuh

    ReplyDelete
  9. ok je intan tgk suar tu..janji x der kaler pink..ekeke..awat kak ana duk pening2 ni? :)take care okeh

    ReplyDelete
  10. mmg patutlah hubby akak x bg pegi... akak pening.. bahaya drive

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.