Story Mory Cik Lala

Sunday, February 17, 2013

Maggi goreng owh maggi goreng


Semalam dah makan maggi goreng, hari ni pun nak makan maggi goreng lagi. Padahal kat rumah tu ada soto la, nasi lemak la, meehun goreng pun ada. Aduhai la anak. Susah nak cakap kan.

Psst --->
sekarang ni tengah tunggu zafran tusyen. Dia tak bagi ai balik. Disuruhnya ai tunggu dia sampai habis kelas. Kalau ai tak tunggu tak nak pi tusyen katanya. Aduhai....pengsan macam ni. Semalam pun tunggu jugak sampai dia habis tusyen. Tak boleh buat keje lain..

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. he he he...macam2 kerenah anak ni kan kak? tapi itulah yang buatkan ibu bapa semua rindu bila mereka dah membesar esok.... ^_^

    maybe sekarang ni selera dia tengah tertumpu pada maggi goreng tu kak...esok2 bila dah boring beralih pada yang lain pulak lah tu...

    ReplyDelete
  2. Dah feveret kan, camna nak buat....hehe

    ReplyDelete
  3. saya pun suka mee goreng..kesukaan hati hehe..
    jgn pengsan nanti tak ada tunggu Zafran balik tusyen..hehe

    ReplyDelete
  4. pening ngan kerenah anak anak ni kan...tapi bila mengenangkn takut anak lapar ikut jugaklah kemahuaan mereka..dilema seorang ibu...

    ReplyDelete
  5. adeh, dan2 rasa nak mkn meggi goreng.. hehe

    ReplyDelete
  6. hantu maggi namanya tu...hehehehhee....

    ReplyDelete
  7. anak2 mmg mcm tu, kalau KA layan aje sampai dia muka lepas tu gerenti tukar menu lain dah hehehe

    ReplyDelete
  8. sama le ngan anak dara saya ana
    ari2 pon mau maggi gureng
    sy je malas nk layan dia
    :)

    ReplyDelete
  9. kalau yg goreng2 ni mmg feveret aje kan..

    ReplyDelete
  10. best jugak skali skala mkn maggi goreng...tapi xboleh lah selalu tau..hehehe

    salam kenal..ila follow sini =)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.