Story Mory Cik Lala

Saturday, February 23, 2013

Murah tapi sedap

Murah murah makanan kat Tesco Taiping. Dah la murah sedap pulak tu. Bayangkan ek, harga mee udang tu je baru RM3.80. Harga nasi briyani tu pulak RM6.80. Harga ciken chop tu baru RM10.00. Harga cendol, le che kang ngan maggi tomyam tu tak tahu berapa. Tapi yang pasti murah tak macam harga kat KL. Kalau kat KL mana nak dapat harga macam tu kan. Dah la mahal tak sedap pulak tu..sabor je lah kan...











Sume makanan ni untuk kami 2 orang je. Alhamdulillah sumenye habis. Nampak sangat kami ni kelaparan. Maklum la, dari Sg Petani.

26 comments:

  1. sedap nampaknya nasi briyani dan cendol tu... berbaloi dengan harga macam tu, boleh makan banyak2 kalau berkunjung ke Taiping..
    Kat lembah klang memang payahla nak jumpa makanan yang murah...

    ReplyDelete
  2. Salam Kak Ana cayang..kak Ana pi taiping ka..intan x leh tgk udang..cepat terliur...penggemar udang intan n.hehe..murahnya kan..kalau alek kg syok kan beli makanan

    ReplyDelete
  3. Waa..sedapnya..murahnya..Kalau sedap memang berbaloi lah.

    ReplyDelete
  4. oiittt..bila balik taiping..klu tahu boleh jumpa kan..kak zu kat kamunting jer..belakang hotel SSL traders..

    ReplyDelete
  5. assalam Ibulala..kalau dah sedap..dan murah pulak tu puas hati kan..tengok udang pun boleh terliur

    ReplyDelete
  6. mee udang tu sgt menggoda... kalau harganya mahal tp rasanya sedap ... berbaloi juga kan


    terima kasih sudi singgah di blog akak.. jemput datang lagi

    ReplyDelete
  7. mak aiiiiii..sedapnye sume makanan tu kak..telio tgk...

    ReplyDelete
  8. Bukan nak kata,tapi Perak antara negeri yang murah makanannya...
    akak dtg sini follow Cik Lala

    ReplyDelete
  9. kita paling suka cendol pulot taw... :)

    ReplyDelete
  10. waaa kena pi tesco taiping laa cm nih harga murah dpt beli byk...sah byk family ramai2 syok...sekali sekala kan apa salahnya

    ReplyDelete
  11. Opss pagi-pagi terbaca pulak n3 makan.... waaa lapar!!!!

    Salam perkenalan dari Mama QS

    ReplyDelete
  12. mmg murah.nasi briayani tu nmpak menarik la..

    tahu tak pa kak..kat kl mahal je lebih hasilnya..paham2 je la..tapi tak semua..kalau nak puas hati mkn nasi campur..berbaloi2..area kg baru

    ReplyDelete
  13. huaaa mee udang!!!
    tergodanya ai nengok

    ReplyDelete
  14. Udg besar mcmtu 3.80 jerk! mmg murah... :D

    ReplyDelete
  15. Murah sedap pasti sedap... layan.. habis..

    ReplyDelete
  16. sedapnya semua santapan nie ..terliur lak nengok...

    ReplyDelete
  17. adehhh telan air liur plak dah saya...

    eh, akak dtg taiping ke..? bila ni kak? masa raya cine ke

    ReplyDelete
  18. perghhh..sumer nampak sedappp!!

    ReplyDelete
  19. semua makanan diatas nampak sangat sedap..telan air liur nih..

    ReplyDelete
  20. semua makanan diatas nampak sangat sedap..telan air liur nih..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.