Story Mory Cik Lala

Wednesday, February 20, 2013

Saya bangga dengan Zafran

Saya intai dua beradik ni tengah solat. Saya kagum dengan Zafran sebab walaupun umonya 7 tahun tapi dia mampu hafal setiap bacaan dalam solat. Kalau saya dulu darjah 3 pun ada yang masih belum dihafal lagi. Kakaknya pulak masa umo 5 tahun lagi dah hafal bacaan bacaan dalam solat.

Semalam dua beradik ni solat berdua. Macam solat berjemaah je gayanya. Si Zafran tu baca kuat. So dapat la saya dengar sebijik sebijik apa yang dia baca tu. Alhamdulillah. Moga moga anak anak kita ni akan menjadi anak anak yang soleh dan solehah.





16 comments:

  1. Allah..amin..ya Allah..semoga adik menjadi anak yang soleh dan solehah. Berjaya di dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...budak baik...mama n papanya pastinya baik juga..hehe

    ReplyDelete
  3. masyallahhh...

    semoga jd anak2 yg soleh n solehah.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. Bertuah akak. Sejuk perut

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah sejuk perut mama mengandung ;)
    seronoknya solat berjemaah ye

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah...sebak rasa tgk gambar ni...

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..sejok pewot mak ngandung dulu..tu nak kena tambah lg tu..hehhee

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah....sejuk perut ibu mengandung kan? semoga kedua-duanya membesar sebagai anak yang solet dan taat pada agama dan juga ibubapa. Insyaallah

    ReplyDelete
  9. Alhamdullillah, bagusnya 2 beradik ni, pandai ibulala didik anak2..ada petua tak nak bagi anak cepat belajar solat boleh share..

    ReplyDelete
  10. alhamdullillah...bagus 2 beradik ni, pandai ibulala didik anak, apa petua nak bagi anak cepat belajar solat, boleh share?

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah
    anak soleh insha allah
    :)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah....:) anak2 yang baik ,soleh dan solehah..ameen

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah.sronoknya tgk dorang ;)
    sejuk mata..moga terus membesar sbgai anak yg soleh.amin

    ReplyDelete
  14. bagusnya 2 beradik ni... alhamdulillah...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.