Story Mory Cik Lala

Thursday, February 21, 2013

Breakfast apa ???

Tak breakfast pun pagi ni. Cuma bancuh air milo je. Tak tau nak makan apa dah pagi pagi ni. Asyik makan benda yang sama je. Jemu kan...

U olls breakfast apa pagi ni???

15 comments:

  1. x makan dan minum apa pon lagi.. kja bnyak ni ..huhuhu

    ReplyDelete
  2. rara pon buat milo.cicah roti kwn bg.bosan dh mkn kat kantin ni.

    ReplyDelete
  3. Seperti biasa, kakcik sarapan dengan makanan yang dibeli di kantin je... :)

    ReplyDelete
  4. Tadi pagi paksa hubby bfast bersama di kedai mamak...capati satuuu hehhe

    ReplyDelete
  5. pg td bekfes kuew teow goreng....

    ReplyDelete
  6. KA Pun semenjak dua menjak ni cam xde selera sgt nak makan pa.. tk tau lah kenapa !

    ReplyDelete
  7. kita pagi tadi mkn nasi lemak..

    ReplyDelete
  8. mmg pening kan nak pikir
    psl makan pon nk pening kita nih
    sbb tu sy selalu x makan pape
    minum kopi je secawan
    :)

    ReplyDelete
  9. intan kadang2 x makan...minum je...buntu kadang2

    ReplyDelete
  10. sama mcm saya.saya pon minum milo juga.cicah beskut ;)

    blurr pagi2 nak ngadap ape

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.