Story Mory Cik Lala

Wednesday, May 15, 2013

Wajah baru saya



Wajah terkini saya. Comey macam Kak Ton tak???

Tengok lah. dulu saya tak pakai spec. Sekarang dah kena pakai spec. Bukan sebab tak nampak, tapi sebab rabun silau. Power belah kiri 50 je manakala belah kanan pulak 75. Memang dah lama cam rabun silau ni tapi tak mau buat spec. Tapi lately ni asyik dok pening je. Tak larat la nak mc selalu. Nanti boss masam muka. End up buat spec jugak. Agaknya seharian mengadap komputer kan sampai mata ni pun naik letih.

Note :
Ini gambar fresh from oven tau. Baru je snap tadi. Gedik ya amat. Jangan jeles.

9 comments:

  1. wowieeee
    akhirnya cik ana exposekan diri dia
    comey kak ton ni..
    power sy lg tinggi cik ana
    tp selalu buat2 tak gabun ahahaha
    saya rase cam tua la bila saya pakai spek

    ReplyDelete
  2. Kak Nurul pun silau jugak dan rabun dan lama dah pki cermin mata...

    Jom join bloglist kak Nurul.

    ReplyDelete
  3. Cantik...purple lagi.. :D
    Anak saya pun rabun silau gak...

    ReplyDelete
  4. salam Ana...trpaksa gak pakai spek klu mata dah hari2 ngadap komputer,kang ssh lak nk buat kerja :)

    ReplyDelete
  5. wajah keibuan tau kak ana...comey tau kalah lg dari kak ton hehhe...ju pun suka kaler purple tau....cantik kaler warna tudung akak :)

    ReplyDelete
  6. amek pic buat2 x tgk kamera tu mmg sgt gedikzz..hahhahah
    ermmm..cantik botol air kat belakang tu..:)

    ReplyDelete
  7. dah jelas rupa sebnr pemilik blog..yehhaaa... hihi... ibu lala umor berapa?? comel lagi dari kak ton tau... ;)

    ReplyDelete
  8. Tak mengapa IL ...OKje suka geng yg gediks2 ni hehe...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.