Story Mory Cik Lala

Thursday, May 2, 2013

Kengkawan boleh view tak gambar ni

Kalau saya bukak entry ni melalui fon, memang boleh la view gambonye. Tapi kalau saya buka melalui pc kat opis, memang tak ada lah gambonye. Kenapa ek??









18 comments:

  1. boleh kak...terliur tengok set nasik tu..

    ReplyDelete
  2. skrg boleh nampak gambar.. gambar nasi, milo dinasoir, gambar abg baju biru dan gambar menu book x 2.. saya tak penah apdet melalui phone.. sbb tak pandai nak masukkan gambar.. :P

    ReplyDelete
  3. kakcik nampak semua gambo itu dan sedihnya, gambo makanan itu membuatkan kakcik bertambah lapo. ;-)

    ReplyDelete
  4. ok jer..Ayu leh tgk..
    tapi prob mcm nie..Ayu pun selalu kena..kat pc tak nampak, tapi bila kat hp..ok jer..rasanya prob ngan pc kot?

    ReplyDelete
  5. emm betul cakap kak cik laparlah.. hehehe nampak gambar nya

    ReplyDelete
  6. Amatlah memikat makanan tu semua...terus lapar balik...

    ReplyDelete
  7. pc kat mana? kalo kat opis tu kompem la kena blocKK!!

    ReplyDelete
  8. salam..Sedapnya menu2 tu.tambah air tu ...sedapnyaaa!

    ReplyDelete
  9. ok je cik ana
    nampak jelas lagi

    ReplyDelete
  10. ha.. dah nampak dah gambarnya.. :)

    ReplyDelete
  11. nampak je gambar ni...menggiurkan...

    ReplyDelete
  12. nampak jelas gitu gambo MAKANAN ni..hehe. air kat ats tu bisa mebuatkan air liur kucing samo meleleh nih;p

    ReplyDelete
  13. boleh je kak.. dgn jelas dan jelesnya.. haha...

    ReplyDelete
  14. Boleh je view....sedapnya duk terliur ni weyh IL...

    ReplyDelete
  15. boleh je kak intan view..amboeh sedapnyaaaaa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.